ZWROTY DO E-SKLEPU
Masz możliwość zwrócenia towaru w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Produkt musi być w nienaruszonym stanie, z oryginalnymi metkami. Wiemy, że zwroty oraz reklamacje towaru bywają trudne i skomplikowane, dlatego zrobiliśmy co w naszej mocy by ułatwić Wam cały ten proces. Aby w jak najszybszy sposób dokonać zwrotu zachęcamy do skorzystania z poniższej metody.
Kliknij TUTAJ i zarejestruj zwrot.
Zasady zwracania zakupów
Jeśli zamówiony produkt okazał się nietrafiony, możesz go w łatwy sposób zwrócić. Wystarczy, że skorzystasz z naszej strony zwrotu zakupów, dostępnej pod adresem https://furgonetka.pl/zwroty/036c7270-88c9-4c77-90b3-f47b38c2b9bc.
Wybierasz produkty do zwrotu Możesz zwrócić wszystkie produkty lub tylko niektóre z nich, masz na to 14 dni. | Określasz szczegóły przesyłki Pakujesz produkty do paczki, wybierasz opcję dostawy i opłacasz przesyłkę zwrotną. | Odsyłasz paczkę Przekazujesz przesyłkę zwrotną kurierowi lub zanosisz ją do wybranego punktu nadania. | Otrzymujesz zwrot pieniędzy W ciągu 7 dni otrzymujesz zwrot pieniędzy, o czym zostaniesz poinformowany mailowo. |
Prawo odstąpienia od umowy
Masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania towaru. Pamiętaj jednak, że jeśli korzystałeś z towaru w sposób wykraczający poza konieczne sprawdzenie jego charakteru, cech i funkcjonowania – tak jak mógłbyś to zrobić w sklepie stacjonarnym – możemy odpowiednio obniżyć kwotę zwrotu o wartość, o jaką zmniejszyła się wartość towaru. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji w terminie 14 dni od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie fizycznie otrzymałeś/otrzymała zakupiony towar. Za jednoznaczne oświadczenie uznajemy zarejestrowanie zwrotu na naszej stronie zwrotu zakupów (i taką formę rekomendujemy). Jeśli wolisz, możesz przesłać oświadczenie o odstąpieniu pocztą elektroniczną na adres biuro@lesleep.pl lub tradycyjną na adres:
LesleepKonstruktorska 5e/79
02-673 Warszawa
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Zwrot pieniędzy
W przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy Ci kwotę zapłaconą za towar oraz koszty najtańszej dostępnej formy dostawy oferowanej przez nasz sklep. W sytuacji, gdy wybrałeś droższą metodę dostawy, różnica w kosztach nie podlega zwrotowi. Zwrot płatności nastąpi w terminie 7 dni, a w każdym przypadku nie później, niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanych towarów lub dostarczenia dowodu ich odesłania. Jeśli wybierzesz zwrot za pośrednictwem naszej strony do zwrotu zakupów, dowodem potwierdzającym odesłanie zwracanych towarów będzie status przesyłki zwrotnej, który otrzymamy automatycznie po zgłoszeniu zwrotu. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jak w pierwotnej transakcji, chyba że wyrazisz zgodę na inne rozwiązanie.
Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów. Zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia względem Kupującego z tego tytułu odszkodowania, w zakresie, w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa.
Zwrot towaru
Zwracane przedmioty należy odesłać lub przekazać do naszego sklepu niezwłocznie, a w każdym razie nie później, niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin uznajemy za zachowany, jeżeli rzecz zostanie odesłana przed upływem terminu 14 dni.
Koszt odesłania towaru do naszego sklepu ponosi osoba zwracająca.
Zwracane przedmioty należy odesłać na adres:
Lesleep
Konstruktorska 5e/79
02-673 Warszawa
REKLAMACJE
Aby reklamować produkt postępuj zgodnie ze wskazanymi krokami.
1.Jeśli posiadasz konto na naszej stronie, zaloguj się na swoje konto Klienta i odszukaj zamówienie, z którego chciałabyś dokonać reklamacji, dodatkowo wypełnij pole z dodatkowymi informacjami dotyczącymi reklamowanego produktu. Jeśli nie
jesteś zalogowana na naszej stronie, pomiń ten krok.
2. Pobierz, wypełnij i włóż do swojej przesyłki FORMULARZ ZWROTU
3. Nadaj swoją przesyłkę zwrotną na adres:
Możesz skorzystać z opcji „Wygodne zwroty” widocznej na górze.
4. Pamiętaj o zapisaniu numeru przesyłki, żebyś mógł monitorować jej losy.
Dodatkowo prosimy o zachowanie potwierdzenia nadania przesyłki z widoczną kwotą- przy pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, dokonamy zwrotu kosztów nadania paczki.
5. Odpowiedź na reklamację będzie udzielona w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji.
6. W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeżeli nie będzie to możliwe zwrócimy Ci równowartość ceny towaru lub zaoferujemy Ci inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru. Jeśli decydujesz się na wysyłkę zwrotu Pocztą Polską – rekomendujemy zapisanie numeru przesyłki – będzie to podstawą do złożenia reklamacji w przypadku jej zagubienia.
7. Prosimy, aby w widocznym miejscu oznaczyć przesyłkę jako REKLAMACJA .
Uwaga: koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient.
Uwaga: Wraz z anulowaniem lub zwrotem, bądź częściowym zwrotem zamówienia Klient zobowiązany jest do zwrotu gratisów, jeśli w danej sytuacji nie przysługują mu one. Zwroty bez gratisów nie będą uznawane jako kompletne.